В умовах масового впровадження обчислювальної техніки в усі сфери людської діяльності уміння використовувати сучасні інформаційні технології у своїй професійній діяльності є обов'язковою умовою професійної підготовки будь-якого фахівця. Все це безумовно підвищує значущість і навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності», яка сьогодні є одним з найважливіших компонентів освітньої підготовки сучасного педагога організатора культурно-дозвіллєвої діяльності.

В основу програми покладені ідеї компетентнісного підходу, з позицій якого впровадження ІКТ в освітню діяльність вимагає наявності в структурі професійних компетенцій вчителя (викладача) певного інваріанта знань, умінь і досвіду застосування ІКТ для вирішення професійно значущих завдань. Оскільки ключовим моментом розвитку компетентності є саме досвід діяльності, навчання за даною програмою передбачає освоєння ІКТ загального призначення в ході розробки дидактичних засобів, навчальних матеріалів, проектування та моделювання функціонально орієнтованих компонентів освітньої діяльності.


Certified: Ні